על תלונות ספקים והסתרת חוות דעת

מדי פעם אנו מקבלים תלונות של ספקים שמשתנות מ"זהו שקר מוחלט" עד "יש חוסר הגינות" בחוות הדעת, וכן ישות של אנשי מקצוע מ"שלום, רציתי בבקשה לדעת מה אפשר לעשות" עד "תורידו עכשיו אני כבר בדרך לעורך דין". אלו עם הגישה האחרונה לרוב (באופן סטטיסטי ל מחייב) מתבררים כאנשים לא אמינים, מה שרק מוכיח את התאוריה שהגישה של האדם אומרת הרבה מאוד על רמת השירות שלהם.

התגובה שלנו, למרות זאת, תמיד זהה. מפני שאנחנו כאן כדי לשפר את רמת השירות בארץ, לעזור ללקוחות אבל לא לפגוע בספקים, אנחנו פועלים במסגרת החוק:

  1. חוות הדעת מוסתרות,  לא נמחקות, ואי אפשר להגיע אליהם באתר.
  2. מייל משלח לספק להודיע לו על הפעולה.
  3. מייל נשלח למשתמש להודיע להם על הפעולה, הסיבות לפעולה, ובקשה להזדהות.
  4. אם המשתמש לא חוזר אלינו – אין לנו ברירה אלא להשאיר את חוות הדעת מוסתרת. לצערנו לעיתים זוהי פגיעה במשתמשים, וכואב לנו כשזה קורה. מצד שני, כבר היו מקרים שראינו בבירור (והוכחנו) השמצות של אנשי מקצוע על מתחרים.
  5. אם המשתמש חוזר אלינו, משר את חוות הדעת ומזדהה, אנחנו מחזירים את חוות הדעת ומודיעים לספק.
  6. לעיתים אם יש שימוש בשפה לא יפה, אנו מבקשים מהמשתמש לשנות את התוכן ולעדן אותו.

האם זו הדרך האופטימלית? אנחנו חושבים שכן. האם אפשר לשפר אותה? במסגרת החוק בישראל היום, הנוטה לכיוון הספקים תמיד – קצת קשה. אם יש לם רעיונות טובים יותר – נשמח לשמוע.

2 תגובות

  1. […] שנכתב עליהם הינו שקר והשמצה. מקרים אלו מטופלים ע"י מנגנון קבוע של המערכת שהתגבש לאחר ניסיון רב. בהנחה שחוות הדעת תקינה (ביקורת […]

  2. […] שמה שנכתב עליהם הינו שקר והשמצה. מקרים אלו מטופלים ע"י מנגנון קבוע של המערכת שהתגבש לאחר ניסיון רב: בהנחה שחוות הדעת תקינה (ביקורת […]

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

<span>%d</span> בלוגרים אהבו את זה: